Happy New Year // 2014 Recap



Happy New Year!!!


Honey In My HeelsHoney In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My HeelsHoney In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My HeelsHoney In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My HeelsHoney In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My HeelsHoney In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My HeelsHoney In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My HeelsHoney In My Heels with Eva Chen

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My HeelsHoney In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My HeelsHoney In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My HeelsHoney In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My HeelsHoney In My Heels

Honey In My HeelsHoney In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My HeelsHoney In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My HeelsHoney In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My HeelsHoney In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My HeelsHoney In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My HeelsHoney In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My HeelsHoney In My Heels

Honey In My HeelsHoney In My Heels



Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

Honey In My Heels

So, let me tell you...

2014 is truly unforgettable. Field with the ultimate determination to continue to bring life to my passion. I'm delighted and humbled that I have the privilege to work on what I love every day. The gratitude that I have in my heart for everyone that supports Honey In My Heels is beyond measure. I'll never get tired of saying thank you. 
Thank you! :)

This year more than ever I was reminded that the process of self-discovery is not only long, but it can be quite powerful if you embrace it. HIMH has helped me embrace life in more ways than I ever imagined. Now entering the 3rd year of the blog, I look forward to all of the things to come. I look forward to making more discoveries, experiencing new highs and learning from new lows. A quote that I find to be so fitting for this time of my life is: "Do one thing every day that scares you" by Elenor Roosevelt. Which, if you think about it, could be quite easy. It's just a matter of doing it. 

Here's to passion, love, adventure and kicking those "scary things" in the butt. To 2015, may it be joyous and filled with unforgettable memories!

 


No comments:

Post a Comment